Kiedy chcesz jechać na wakacje? Wybierz miesiąc:
Poznaj dwie oferty dla Twojego hotelu.
1. Recenzja lub reklama na grupie podróżniczej
Mój pobyt w Waszym hotelu zaowocuje recenzją lub reklamą opublikowaną na grupie FB Odsprzedam wczasy, liczącej ponad 125 tys. członków. Możliwość zrecenzowania pobytu także na grupie: Gdzie na weekend?. W sprawie szczegółów proszę o kontakt.
Druga oferta to audyt hotelu:
2. Zdobądź nawet 9,6 na Booking.com!
Wprowadzając rekomendowane przeze mnie zmiany, mogą Państwo liczyć na wyraźną poprawę ocen w serwisach rezerwacyjnych typu Booking, Agoda czy Hotels. Co ważne – pieniądze nie są niezbędne, gdyż 70% zalecanych przeze mnie zmian nie wymaga inwestycji.
Więcej klientów i dłuższe pobyty
Nawet poza sezonem. Lub wyższe ceny bez spadku obłożenia. Dzięki wnikliwej obserwacji, doświadczeniu podróżniczemu i rozumieniu potrzeb gości przekażę Państwu efektywne rozwiązania do zastosowania.
Lepszy ranking lub zwrot pieniędzy!
Gwarantuję, że po wprowadzeniu sugerowanych zmian w ciągu 2 miesięcy nowa średnia ocen (na Booking.com itp.) będzie wyraźnie wyższa. W przeciwnym razie – zwrot pieniędzy*.
Jak to działa?
Audyt poprzedza rozmowa z kadrą zarządzającą. Następnie przez co najmniej dwa dni oficjalnie lub jako tajemniczy klient przebywam w hotelu i sprawdzam jego usługi, obserwuję personel i odkrywam obszary, które można poprawić. Mogę mówić po polsku lub angielsku (akcent brytyjski, amerykański lub wschodni). Przeprowadzam także dyskretne rozmowy z innymi gośćmi. Całość wieńczy raport zawierający zalety, wady oraz liczne propozycje, także elementy SWOT. W wersji rozszerzonej możliwe jest szkolenie personelu.
Tacy goście, jakich potrzebujecie
Miłośnicy luksusów czy poszukiwacze przygód? Rodziny czy artyści? Nisko czy wysoko-budżetowi? Powiedzcie, kogo potrzebujecie, a ja dostarczę Wam adekwatnych wskazówek.
Kreatywnie!
Zainspirowany setkami odwiedzonych hoteli w ponad 60 państwach dostarczę Państwu pomysły, jak uczynić Wasz obiekt wyjątkowym i niezapomnianym, bez względu na budżet, jakim dysponujecie.
Kim jestem
Jestem specjalistą od marketingu internetowego pracującym w zawodzie od 2003 r. Z kolei ze studiów socjologicznych na Uniwersytecie Jagiellońskim wyniosłem wykształcenie związane z mystery shopping. Połączyłem swoją wiedzę i doświadczenie z pasją, jaką są podróże. Jej owocem jest ta strona, zawierająca rekomendacje wyjazdowe oraz usługi z zakresu hospitality management consulting, czyli doradztwa w zakresie polepszania usług hotelowych.
Co możecie otrzymać?
Dlaczego oceny są ważne?
Dla wielu turystów oceny i opinie o hotelu są kluczowe i znacznie ważniejsze niż opis przygotowany przez hotel. Są również bardziej użyteczne. Nieprzypadkowo serwisy rezerwacyjne sortują domyślnie obiekty według ocen.
Ile to kosztuje?
W celu otrzymania cennika, proszę o kontakt:
Bartek(at)Zobek.pl
tel. 509 299 209
* Dopłata za gwarancję wynosi 290 zł i zawiera prawo do dalszych konsultacji po przekazaniu raportu. Jest zwracana wraz z kwotą bazową, jeśli nowa średnia ocen nie będzie wyższa od pierwotnej.
Gwarancja dotyczy usługi nr 1 (tj. raport) i nie dotyczy żadnej usługi barterowej.
Gwarantowana nowa średnia ocen po wprowadzeniu zmian:
- 9,6 dla pierwotnej średniej w zakresie 8,5 – 9,0
- 9,0 dla pierwotnej średniej w zakresie 7,5 – 8,4 lub obiektu bez ocen
- 8,5 dla pierwotnej średniej poniżej 7,5
W ramach gwarancji Zleceniodawca zobowiązuje się wprowadzić (w ciągu 3 miesięcy od otrzymania raportu) wszystkie ważne rekomendacje oraz co najmniej połowę rekomendacji o mniejszej wadze.
W przypadku skorzystania z gwarancji przez Zleceniodawcę Zleceniobiorca ma prawo przeprowadzić ponowny audyt obiektu po 3 miesiącach od przekazania raportu. Zleceniobiorca zobowiązany jest przeprowadzić go nieodpłatnie, a Zleceniodawca zapewni mu bezpłatny dwudniowy pobyt.