Bartek Zobek

Osobiście sprawdzone!

Co nowego?

Porady


Ciekawostka dnia

Prostytutki na całym świecie próbują oszukać turystów wzbudzając ich zaufanie, czasem do ostatniej chwili ukrywając swoje intencje. Pokazywanie zdjęć własnych dzieci jest w standardzie. Są też bardziej wyszukane formy damsko-męskich oszustw. Np. w Krakowie dziewczęta podrywają turystów i zaciągają do ulubionej knajpy, gdzie drink kosztuje nawet 100 zł, serwis w cenie.



Zaplanuj swój urlop: Chorwacja

Czy lubisz tę stronę? :)


Zapisz się na newsletter!


Wizy online

Naucz się pozycjonowania stron!

Wakacje na Nusa Penida
Spędź wakacje na tropikalnej wyspie!
Zobacz najlepsze hotele nad morzem, w górach, na Mazurach. Najlepsze polskie hotele 5-gwiazdkowe w Polsce. Najładniejsze widoki. Ranking hoteli w Polsce. Również najpiękniejsze hotele w Polsce 2017. Luksusowe hotele w Polsce. Który obiekt w 2017 r. to najlepszy hotel w Polsce?


Najlepsze i najbardziej opłacalne hotele w Polsce

Rankingi miejsc / najlepsze hotele w Polsce


Pod wnikliwym okiem tajemniczych klientów powstaje ranking najlepszych i najbardziej opłacalnych hoteli w Polsce. To prawdopodobnie najbardziej szczegółowy ranking hoteli w tym kraju. Jesteśmy skrupulatni na każdym kroku!

 

Badacze oceniają 11 aspektów w skali ocen 0 - 5:

Najlepsze hotele w Polsce

1. Wrażenia wizualne
2. Czystość (podłogi, szafki, pościel, ręczniki itd.)
3. Wygoda (cisza, łóżko, klimatyzacja/ogrzewanie, aranżacja przestrzeni, łatwość regulowania temperatury wody, stolik, krzesło itp).
4. Dodatki (woda butelkowana, lodówka, zestawy kosmetyków, szczoteczka, żelazko, żel do mycia, szczoteczka, maszynka do golenia itd)
5. Internet - WIFI (płynność otwierania stron na urządzeniach mobilnych)
6. Personel (życzliwość, rzetelne i wyczerpujące informacje, szybkość działania, dostępność 24 godz/dobę, znajomość angielskiego)
7. Lokalizacja (dobre połączenia, łatwy dojazd, odległość do ważnych miejsc lub piękne widoki)
8. Śniadanie (czas serwowania, obfitość, urozmaicenie, opcja dla wegan i osób na diecie)Ranking hoteli
9. Otoczenie (punkty 1-5 poza pokojem, a więc hol, korytarze, winda itp.)
10. Pozostałe (inne aspekty, które mogą urzec badającego, nieuwzględnione w metodologii. Ponadto, np. jeśli hotel oficjalnie nie oferuje WIFI w pokojach, to oceniana jest czystość eteru, pożądana przez osoby chcące uniknąć dostęp do sieci lub negatywnie oceniające promieniowanie radiowe)
11. Cena - pod uwagę jest brana najniższa cena brutto pokoju dwuosobowego ze śniadaniem (5 pkt. - poniżej 100 zł, 4 pkt. - poniżej 150 zł, 3 pkt. - poniżej 200 zł, 2 pkt. - poniżej 300, 1 pkt. - poniżej 500 zł) na portalu HotelsCombined (miesiąc przed rezerwacją).



 
 

Ocena końcowa:


1. Jakość: (suma punktów za aspekty 1-10) x 2   =>   Najlepsze hotele w Polsce
2. Opłacalność: (Jakość + aspekt 11 x 10)   =>   Najbardziej opłacalne hotele w Polsce
 
W obu rankingach maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów to 100.
 
Hotele chcące wziąć udział w rankingu, proszone są o kontakt. Warunkiem udziału jest wystawienie vouchera na 2-dobowy pobyt w pokoju dwuosobowym wraz ze śniadaniem.
 
Ocena dokonywana jest dwukrotnie w trakcie 2-dobowego pobytu. W rankingu uwzględniana jest niższa ocena. Np. jeśli przy zameldowaniu czystość jest oceniona maksymalnie, ale na drugi dzień po sprzątaniu jest oceniona niżej, to w rankingu będzie wzięta pod uwagę ta niższa ocena. Zdarz się bowiem, że hotele dbają tylko o pierwsze wrażenie.
 
Ocenie poddawane są parametry pokoju, śniadanie oraz udogodnienia wliczone w cenę pobytu, a więc np. płatna sauna nie będzie brana pod uwagę w ocenie, aczkolwiek może zostać odnotowana w zaletach hotelu.

Dodatkowo hotel może otrzymać rekomendacje:
 
  • dla dzieci (basen)
  • szkolenia
  • relaks
  • imprezy
  • SPA
 
Przed wzięciem udziału w rankingu hotel może zlecić nam prywatny audyt, aby poprawić jakość świadczonych usług.
 
W przygotowaniu są również rankingi hoteli w największych polskich miastach (Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Katowice, a także Zakopane), hoteli SPA oraz rankingi hosteli.
 

* Tajemniczy klienci (mystery shoppers/clients) to anonimowi badacze szczegółowo oceniający jakość obsługi klienta w różnych placówkach. Koordynatorem rankingu najlepszych hoteli jest Bartłomiej Zobek, socjolog i autor Kalendarza Przygód.