Moja książka Ocalić Kadam
o wyznaczaniu szlaków w Ugandzie i terapii psychodelicznej już w przedsprzedaży!


Recenzje i audyty hoteli


Poznaj dwie oferty dla Twojego hotelu.
 

1. Recenzja lub reklama na grupie podróżniczej

Mój pobyt w Waszym hotelu zaowocuje recenzją lub reklamą opublikowaną na grupie FB Odsprzedam wczasy, liczącej ponad 125 tys. członków. Możliwość zrecenzowania pobytu także na grupie: Gdzie na weekend?. W sprawie szczegółów proszę o kontakt.


Druga oferta to audyt hotelu:
 

2. Zdobądź nawet 9,6 na Booking.com!

Wprowadzając rekomendowane przeze mnie zmiany, mogą Państwo liczyć na wyraźną poprawę ocen w serwisach rezerwacyjnych typu Booking, Agoda czy Hotels. Co ważne – pieniądze nie są niezbędne, gdyż 70% zalecanych przeze mnie zmian nie wymaga inwestycji.

 

Więcej klientów i dłuższe pobyty

Nawet poza sezonem. Lub wyższe ceny bez spadku obłożenia. Dzięki wnikliwej obserwacji, doświadczeniu podróżniczemu i rozumieniu potrzeb gości przekażę Państwu efektywne rozwiązania do zastosowania.

 

Lepszy ranking lub zwrot pieniędzy!

Gwarantuję, że po wprowadzeniu sugerowanych zmian w ciągu 2 miesięcy nowa średnia ocen (na Booking.com itp.) będzie wyraźnie wyższa. W przeciwnym razie – zwrot pieniędzy*.

Jak to działa?

Audyt poprzedza rozmowa z kadrą zarządzającą. Następnie przez co najmniej dwa dni oficjalnie lub jako tajemniczy klient przebywam w hotelu i sprawdzam jego usługi, obserwuję personel i odkrywam obszary, które można poprawić. Mogę mówić po polsku lub angielsku (akcent brytyjski, amerykański lub wschodni). Przeprowadzam także dyskretne rozmowy z innymi gośćmi. Całość wieńczy raport zawierający zalety, wady oraz liczne propozycje, także elementy SWOT. W wersji rozszerzonej możliwe jest szkolenie personelu.
 

Tacy goście, jakich potrzebujecie

Miłośnicy luksusów czy poszukiwacze przygód? Rodziny czy artyści? Nisko czy wysoko-budżetowi? Powiedzcie, kogo potrzebujecie, a ja dostarczę Wam adekwatnych wskazówek.
 

Kreatywnie!

Zainspirowany setkami odwiedzonych hoteli w ponad 60 państwach dostarczę Państwu pomysły, jak uczynić Wasz obiekt wyjątkowym i niezapomnianym, bez względu na budżet, jakim dysponujecie.

Kim jestem

Jestem specjalistą od marketingu internetowego pracującym w zawodzie od 2003 r. Z kolei ze studiów socjologicznych na Uniwersytecie Jagiellońskim wyniosłem wykształcenie związane z mystery shopping.  Połączyłem swoją wiedzę i doświadczenie z pasją, jaką są podróże. Jej owocem jest ta strona, zawierająca rekomendacje wyjazdowe oraz usługi z zakresu hospitality management consulting, czyli doradztwa w zakresie polepszania usług hotelowych.

 

Co możecie otrzymać?

 

  1. Raport z praktycznymi wskazówkami jak podnieść średnią ocen gości w serwisach typu Booking, Agoda, Hotels. Zawiera autorskie podejście, elementy SWOT, może też być poszerzony o wskazówki bazujące na dyskretnych wywiadach z gośćmi hotelowymi. Raport jest poufny i dostarczany w ciągu 3 dni od wymeldowania. Może być przedyskutowany z kadrą zarządzającą. Audyt może dotyczyć również restauracji oraz usług SPA.
  2. Szkolenie personelu na podstawie audytu. Wraz ze swoim zespołem mogę zaoferować Państwu szkolenia w zakresie: obsługa klienta, pozycjonowanie stron w Google, linki sponsorowane Google AdWords, promocja na Facebooku, oraz skuteczna sprzedaż na Booking.com.
  3. Raport z audytu strony www: użyteczność i SEO.
  4. Nietypowe mystery shopping – czyli specyficzni klienci - rozpoznawanie i unikanie negatywnych opinii online.
  5. Wskazówki z zakresu doboru muzyki.
  6. Promocja na stronie Kalendarza Przygód oraz grupach podróżniczych zrzeszających ponad 70 tys członków, a także podczas festiwalu podróżniczego Jam w lesie.
  7. Raport porównawczy z konkurencją.

 

Dlaczego oceny są ważne?

Dla wielu turystów oceny i opinie o hotelu są kluczowe i znacznie ważniejsze niż opis przygotowany przez hotel. Są również bardziej użyteczne. Nieprzypadkowo serwisy rezerwacyjne sortują domyślnie obiekty według ocen.

 

Ile to kosztuje?

W celu otrzymania cennika, proszę o kontakt:

Bartek(at)Zobek.pl

tel. 509 299 209

 

* Dopłata za gwarancję wynosi 290 zł i zawiera prawo do dalszych konsultacji po przekazaniu raportu. Jest zwracana wraz z kwotą bazową, jeśli nowa średnia ocen nie będzie wyższa od pierwotnej.

Gwarancja dotyczy usługi nr 1 (tj. raport) i nie dotyczy żadnej usługi barterowej.

Gwarantowana nowa średnia ocen po wprowadzeniu zmian:

- 9,6 dla pierwotnej średniej w zakresie 8,5 – 9,0

- 9,0 dla pierwotnej średniej w zakresie 7,5 – 8,4 lub obiektu bez ocen

- 8,5 dla pierwotnej średniej poniżej 7,5

W ramach gwarancji Zleceniodawca zobowiązuje się wprowadzić (w ciągu 3 miesięcy od otrzymania raportu) wszystkie ważne rekomendacje oraz co najmniej połowę rekomendacji o mniejszej wadze.

W przypadku skorzystania z gwarancji przez Zleceniodawcę Zleceniobiorca ma prawo przeprowadzić ponowny audyt obiektu po 3 miesiącach od przekazania raportu. Zleceniobiorca zobowiązany jest przeprowadzić go nieodpłatnie, a Zleceniodawca zapewni mu bezpłatny dwudniowy pobyt.


Poznaj więcej inspiracji na ten miesiąc – spójrz na prawy margines >